Ads 468x60px

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni Admin Aranıyor

Merhaba arkadaşlar.Bugünlerde Ben çok fazla taktik paylaşamıyorum.O yüzden sitemizdeki hitler düşmeye başladı yeni taktik olmayınca.Ben Yeni bi  admin arıyorum.
Gerekenler:
-2 Yıl'dan fazla oynamış olması
-En Az 3 Tane Takımı Şampiyon Yapması
-Küçük 1 Tane takımı şampiyon yapması
-En önemlisi Verdiği taktiklerin kessinlikle işe yaraması.En az 2. yapması gereklidir arkadşlar.Eğer sizde bunlar varsa Şu formu doldurup Sayfamızı beğenip sayfaya mesaj atmanız yeterlidir.

Kaç Yıldır Oynuyosun :
En Az Kaç Takım Şampiyon Yaptınız :
Şampiyon Yaptığınız En Küçük Takım Hangi Takımdır ? :
Taktiklerinizin Hepsi 1. Yapabilirmi. :

Sayfamız : Tıkla

Karahan Noldu? Ben E.B.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ziyaretçilerimiz

 
seo