Ads 468x60px

9 Nisan 2013 Salı

Ofm Kaşif sorunu

Ofm Kaşif sorunu
Merhaba arkadaşlar Bir ofm konusunda daha beraberiz.Bugün size Ofm Kaşif sorununu bu konuda çözmeye çalışıcaz.Ofm Kaşif sorunu 2013/04/10-9-8-7 tarihleri arsaında çok görülmeye başladı bugün için deil bu taktiği gelecektete kullanabilirsiniz.Bunun nedeni aslında bugünlerde benim :) Tuhaf bişey ama yalan sölemiyorum.Chelsea takımında 1.olmak için piyasadaki butün oyuncuları aldım.Kadronun değeri 789milyon.
Piyasada bugünlerde oyuncu kalmamasının nedeni budur.Bazı takımların lig başından oyuncularını satıp en iyi oyuncuları almasıyla piyasada oyuncu kalmaz.Bu yüzdende kaşif oyuncu bulamaz.Ofm Kaşif sorununun nedeni budur arkadaşlar.


Napıcaz:Lig başında hemen oyuncu satıp kaşif varsa aratın yada lige yeni oyuncular gelicektir.Ordaki oyuncuları alın ve piyasayı benim gibi sizde belirleyin.Bunu oyuncu satın alma taktiği ile yaptım.


bu oyuncu alma taktiği ile yaptığım birşey tamamen ofmtaktik.blogspot.com sitesine aittir. Hiçbir konumuz alıntı deildir.Başka siteler bizden konu çalıp yapıştıryolar en iyi taktikler ve en düzgünleri emin olunki burdaki herşey bize aittir.

Ofm antreman taktiği: Tıkla

1 yorum:

  1. ilk önce sayfayı beğendim ve güzel bir takım istiyorum
    istediğim takım:barcelona
    not:yemin ederim ki beğendim sayfayı

    YanıtlaSil

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ziyaretçilerimiz

 
seo