Ads 468x60px

14 Kasım 2012 Çarşamba

Ofm Borussia Dortmund Taktiği

Ofm Borussia Dortmund Taktiği
Borussia Dortmund
Size Ofm Borussia Dortmund Taktiği ni anlatıcami.Bu taktikle Ben Sürekli Borussia Dortmund takımını seçip Ofm Borussia Dortmund Taktiğiyle 1. Oldum ve olmaya devam ediyorum.Yani anlıcağınız üzere Taktik %100 işe yarıyor.Fazla Uzatmadan Size %100 işe yarıcak Taktiği veriyorum.
Ofm Borussia Dortmund Taktiği
Oyun Stili: Sert
Oyun Düzeni : Kontra atak
---
Hücümlar : Sadece Atak
Orta Saha: Forvete Yardımcı Ol
Defans: geride Kal
Defans Düzeni: alan savunması
Ofsayt Taktiği: Evet
------
Mentalite: ofansif
Tempo: Standart
Pres: %85

Size Ofm Borussia Dortmund Taktiğini verdim.
Ankete Oy vermeyi Unutmayın.

3 yorum:

  1. kardeş bn şimdi borussia dortmundum tm. güzel her şeyi vermişsiniz ama diziliş yok acaba dizilişi nedir ?

    YanıtlaSil

  2. 4-4-2 (B) Daha Çok Tercih ediliyo ama kadrodaki durumada bağlı. Ama Götze 4-4-2 (B)'de toplam lig sonunda 28 gol attı.
    Ben 4-4-2 (B) tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Denicem bakam

    YanıtlaSil

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ziyaretçilerimiz

 
seo