Ads 468x60px

30 Ekim 2012 Salı

Ofm Küçük Takım taktiği

Küçük Takım taktiği


Küçük takımların en iyi taktikleri şimdi size vericem.
Küçük ve orta takımlarda bu taktiği denedim nerdeyse 250-350 arası takım açıp bu taktiği denedim.Ve bu taktiği buldum.
Örnek olarak RCD Espanyol takımı 19. sırada aldım.Taktikleri değiştirdim şu anda 2. sırada ve 30. hafta  aldım ve yükseltmek çok zordur.taktik bu kadar iyi yani siz düşünün.
                                                                     Taktikler 
A.
    4-4-2 (A)-(B eğer iyi kanat varsa)
B.
Oyun Stili: Hakeme Göre(1-4 arası ise Sert yapın)
Taktik: Kontra Atak 
Hücüm: Sadece atak
Orta saha: Forvete yardımcı ol

Defans: Geride kal (Sizden daha  düşük takımsa Bekler ileri Geri)
                                                            Ayrıntılı taktikler
Savunma taktiği: Alan savunması
Ofsayt taktiği: Evet
Mentalite: Ofansif
Tempo: Standart
Pres: %85

İşte taktikler bunlar emin olun Düşük ve orta takımlarda çok işey yarar.Bu taktiği isterseniz.Bazı büyük takımlarda işe yarar(M.city,Chelsea Vb. )

Taktikleri size verdim.Büyük Takım taktiği için 

Küçük Takım taktiği

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ziyaretçilerimiz

 
seo